Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 57e8980f authored by HUONG THOMAS's avatar HUONG THOMAS
Browse files

gamecontroller methods

parent f6353236
No related merge requests found
...@@ -21,8 +21,7 @@ namespace fichier1.Controllers ...@@ -21,8 +21,7 @@ namespace fichier1.Controllers
/// <returns>Un tableau contenant un string, representant un string pret a etre decoupe</returns> /// <returns>Un tableau contenant un string, representant un string pret a etre decoupe</returns>
public string[] getMotSuivant() public string[] getMotSuivant()
{ {
// TODO: implement return game.getMotCourant();
return null;
} }
/// <summary> /// <summary>
...@@ -31,7 +30,7 @@ namespace fichier1.Controllers ...@@ -31,7 +30,7 @@ namespace fichier1.Controllers
/// <param name="mot"></param> /// <param name="mot"></param>
public void validerMot(string[] mot) public void validerMot(string[] mot)
{ {
// TODO: implement game.validerMotCourant(mot);
} }
/// <summary> /// <summary>
...@@ -41,8 +40,7 @@ namespace fichier1.Controllers ...@@ -41,8 +40,7 @@ namespace fichier1.Controllers
/// <returns>un tableau de string des morceaux de mot decoupes</returns> /// <returns>un tableau de string des morceaux de mot decoupes</returns>
public string[] getMot(int nb) public string[] getMot(int nb)
{ {
// TODO: implement return game.getMot(nb);
return null;
} }
/// <summary> /// <summary>
...@@ -52,8 +50,7 @@ namespace fichier1.Controllers ...@@ -52,8 +50,7 @@ namespace fichier1.Controllers
/// <returns>un tableau de string des morceaux de mot decoupes</returns> /// <returns>un tableau de string des morceaux de mot decoupes</returns>
public string[] getCorrection(int nb) public string[] getCorrection(int nb)
{ {
// TODO: implement return game.getCorrection(nb);
return null;
} }
/// <summary> /// <summary>
...@@ -62,7 +59,7 @@ namespace fichier1.Controllers ...@@ -62,7 +59,7 @@ namespace fichier1.Controllers
/// <returns>numero du mot</returns> /// <returns>numero du mot</returns>
public int getCurrentWordNumber() public int getCurrentWordNumber()
{ {
// TODO: implement // TODO : implement
return 0; return 0;
} }
......
0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment